Eindelijk...!?!?!? - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Deddy - WaarBenJij.nu Eindelijk...!?!?!? - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Deddy - WaarBenJij.nu

Eindelijk...!?!?!?

Blijf op de hoogte en volg Deddy

04 Oktober 2014 | Nederland, Stadskanaal

Lieve allemaal,

Een week voor vertrek toch besloten om te proberen een blog bij te houden.
Uit ervaring weet ik inmiddels dat dit niet tot mijn sterke kanten behoort.
Maar ga toch een poging ondernemen.
Aangezien ik inmiddels van verschillende mensen de vraag kreeg of ik weer een blog ging bijhouden en waar deze te vinden is. Toch fijn om te weten dat familie en vrienden op de hoogte willen blijven en op deze manier kunnen meeleven met het werk dat ik mag doen.
Verder zal ik bereikbaar zijn via mail/ facebook en whatsapp.

Het is niet de eerste keer dat ik voor Mercy Ships ga werken. Dus in zekere zin bekend terrein.
Tijdens mijn vorige verblijf in Afrika (Congo) eigenlijk al meteen besloten dit jaar terug te willen. Liefst voor langere tijd.
Dat zou eerst een reis naar Guinea worden, vanwege ebola werd er al uitgeweken naar Benin.
Toen bleek dat ook buurland Nigeria getroffen is door het ebola-virus werd ook deze reis geannuleerd.
In plaats van vertrek eind augustus naar Benin zit ik nog steeds in Stadskanaal.
Gelukkig hoef ik me hier ook niet te vervelen. Thuis is genoeg te doen.
Ben weer aant werk int Refaja. Geniet van mn kleine nichtjes (en verdere familie).

Inmiddels is bekend dat Mercy Ships de komende periode aan de slag gaat in Madagascar, en ik ga mee.
Zondag 12 oktober hoop ik naar Kaapstad te vliegen, om daar aan boord te gaan van “the Africa Mercy”, het hospitaalschip van Mercy Ships.
Daarvandaan zal ik meevaren naar Madagascar.

Komende week zal ik nog een aantal dagen aant werk zijn.
Verder moeten er natuurlijk tassen gepakt worden en afscheid worden genomen.

Dinsdag 23 december hoop ik in alle vroegte weer te landen op Schiphol.

  • 04 Oktober 2014 - 22:09

    Fianne:

    Hai Deddy,

    Wat gaaf dat je dit doet! Heel veel succes en Gods zegen tijdens je reizen en je werken!

    Groetjes, Fianne

  • 05 Oktober 2014 - 07:26

    Mariska:

    ontzettend fijn dat je dit werk mag en wilt gaan doen, Gods zegen en een hele fijne tijd!

  • 05 Oktober 2014 - 09:21

    Elsbeth Bieze:

    Wat weer een geweldige uitdaging Deddy.

    Ik zal je blog bijhouden.

  • 05 Oktober 2014 - 13:30

    Dorothee Van 't Spijker:

    Fijn dat je weer meegaat, een heel goede tijd gewenst!

  • 09 Oktober 2014 - 18:52

    Bea:

    Hoi deddy ik zie je dus niet meer maar wens je godszegen toe bij het geweldige werk wat je gaat doen!
    Liefs Bea en Harm

  • 12 Oktober 2014 - 16:37

    Albert Groeneveld:

    Hoi Deddy,

    Fijn voor je dat je eindelijk weg mag, het lijkt mij heerlijk om zo voor de Heer aan het werk te mogen zijn. Ik hoop voor je dat je mooie ervaringen mag op doen. Ik wens je Gods rijke zegen toe.

    Albert

  • 19 Oktober 2014 - 08:47

    Haen Els:

    Hoi Deddy,

    Gods liefde volle en rijk zegen wij gaan biddend met je mee.
    Liefs Hans en Els

  • 23 Oktober 2014 - 01:35

    Hetty:

    Gods zegen tijdens je reizen en je werken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stadskanaal

Madagascar

...

Recente Reisverslagen:

27 December 2014

Einde...???

08 December 2014

Het echte werk is begonnen...

10 November 2014

Voorbereiding Ziekenhuis

31 Oktober 2014

Vervolg sail/ aankomst Madagascar

22 Oktober 2014

Sail
Deddy

Actief sinds 20 Dec. 2009
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 15324

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2014 - 23 December 2014

Madagascar

19 Oktober 2013 - 08 December 2013

Congo

13 Februari 2010 - 16 Mei 2010

Togo

Landen bezocht: