Laatste weekje - Reisverslag uit Lomé, Togo van Deddy - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Lomé, Togo van Deddy - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Door: Deddy

Blijf op de hoogte en volg Deddy

13 Mei 2010 | Togo, Lomé

Lieve allemaal,

Het laatste weekje Togo zit er bijna op. Vandaag m'n laatste werkdag gehad.
Nog 2 dagen om te genieten van het leven in Afrika en dan zaterdagavond aan de terugreis beginnen. Als alles naar wens verloopt, land ik zondagmorgen om 08.40 uur op Schiphol.

De afgelopen weken zijn best druk geweest. Lange werkdagen. Afgelopen dinsdag tot half 3 'snachts gewerkt. Waaronder een operatie van 13 uur, waarbij ik 2 korte pauze heb gehad. 1 van 20 minuten om bloed te doneren en 1 van 10 minuten om even te eten.
Begin nu te merken dat alles bij elkaar (shiplife, werken, taal, etc.) best veel energie heeft gekost. Zou bijna zeggen dat ik aan vakantie toe ben. Maar heb een ontzettend leuke tijd gehad hier, ontzettend veel gezien en geleerd en eigenlijk ben ik er nog niet aan toe om terug te komen. Hoop volgend jaar weer terug te gaan.

Voor iedereen die meer wil weten en foto's wil zien, zal moeten wachten tot ik weer thuis ben.

Allemaal ontzettend bedankt voor alle mailtjes, kaarten, berichtjes etc. Leuk om van alles toch een beetje op de hoogte te blijven. Het volgende bericht van mij zal vanuit Nederland zijn.
Mits de vulkaan geen roet in het eten gooit.

• 15 Mei 2010 - 17:03

Ellianne:

Rustig aan en tot morgen!!